Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Lilypie

Tuesday, March 03, 2009

House chores

I wrote this list on Saturday night, tampal tepi cermin. Kalau ade list depan mata, kerja jalan skit kan.. ye ke?

...and at the end of the day..

Takpelah, Papa kena gi site kat PJ sebab last week turn dia stand-by. Yang penting, masa Mama pergi Kuantan weekend ni, Papa kena basuh bilik air + vacum bilik + tukar cadar. Boleh tak Papa? I love you!

Yeay, I can't wait for the Kuantan trip this Friday! Ecewaahh tak sedar diri ni tengah pregnant.. ;-) Dun worry people, ada beberapa orang jugak yang sekasut dengan saye (read: pregnant) malah ada yang lebih sarat lagi. InsyaAllah, I will take extra care of myself. Rasanya, preggies takkan join aktiviti lasak.

I would like to wish Best of Luck to Mek Mur, who are going to give birth to her 2nd baby anytime soon. Moga semuanya selamat, ye yang.. Tadi baru visit blog Mummy Aien, ada entry bergambar baby Mukhlis (calon menantu kami), dia dah besar dah!

P.s: Saya sedang menunggu sesuatu dari Jepun. Ecewahhh.. (ye ke ni Pn Yana?)

Footnote : Lagi 3 hari genap 6 bulan saye pregnant.. Alhamdulillah. Tak lama lagi je niii... Sabar ok Baby Girl, Mama & Papa really can't wait to meet you for real too!

8 comments:

dey said...

ahahahahhaha..'
mesti laaa amik maser seminggu ++ baru sampai!!

-ur unique visitor-

Nur Hamizah said...

muahahahahaha!

thanx my unique visitor! esok aku email lagi k.hehehe.hrni aku mc la cik.

shera said...

darling,

kena assign work eh?

i thot prgenant ladies is exempted from hse work? lalalala

take care babes.

bila mahu ketemu ini?

Anonymous said...

macam budak uni kat rumah sewa okayh!!
tak kuasa..
kenape tak tulis bawah tuh - ikhlas,
ur poltergeist wife! haha..

It's Me IsMahoneY said...

mizah dear..

somebody said to me, we cant called our hubby as papa/ayah/bapak/abah..hukum makhruh...

Anonymous said...

Hamizah!!! rindu la kat ko bebeh. huhuhu...

wow! bnyk nye keja bile dah jadi wife nie yek!! ape2 pun..u're sooo rajin tau!

mizah..next year dah masuk 4 thn aku keja..cepatnye mase berlalu weh?? bila nak dpt bf nie!! (ayat desprate ke nih?) ahahhahhaha

take care bebeh!!

erinchunk said...

helo2..sila banyak la kan iklan tuuuu..hahaha.dah kena penyakit kak yana ngan kak mizah dah saya nih.nak tambah banyak2 sikit ads!! :P

take care ok mummy pegi kuantan nanti xx

Nur Hamizah said...

Shera - being pregnant doesnt mean you are being exempted from work.senang sikit nak beranak ok banyak buat kerja ni. doa-doakanlah aku ye..Amin.

Sher,hehe..exempt2 ni ingat tax exemption ke?

love u babe! mwwaahh!

Anem - hahaha seriess! tapi berkesan skit cara mcm ni.masa pregnant2 nilah nak mintak tolong lebih-lebih sikit dari suami.lainlah kalau ade bibik.anem belanja aku bibik sorang..

Ismahani - oh yeke? nanti aku cuba bertanyakan pada sumber-sumber yg lain.selalunya kitorang gunakan mama + papa ni bila bercakap skali dengan Baby.nak lebih membiasakan Baby dengar Papa + Mama dari dalam perut.

Athirah>! Saya rindu kamu juga plsss! aku memang rajin kan Thirah.dah pregnant ni rasa makin rajin pulak.hehe. ;-) athirah,ada masa 4 tahun lagi sebelum usia mencecah 30thn. takpe take ur time,aku sentiasa berada di belakang kamu.aku pun ade tengok-tengokkan manelah tau ada yg boleh rekemen kat ko ke..hehe. ok ke?

love u bebe!!

erinChunk - mommy dah balik dr kuantan ni.alhamdulillah everything was fine! ala banyak ke ni?ni masih belum mendatangkan hasil (yg lumayan lah).sabar itu tangga kejayaan.chaiyook ok! :-)