Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Lilypie

Friday, March 27, 2009

Comments :-)

Sorry girls! Baru harini check blog sendiri.. so here goes:Blogger

ileena said...

hehe..kak mizah...
i'm so proud of you!(erk.tibe2 je).
sbb finally ur becoming a mommy for real!!dulu jadi mommy ruby saje:)

bile ur due date?
i balik nnt boleh jumpa baby la kan..yeay!!!

u take care mommy:)

~ Thanks sayang! I'm so proud of myself too! ;-) Hihihi. my due date is June 26. Pls make sure ur here by then ok? You take care too !
Aisya said...

yes u are! HOT Mama!

~ Of courselah Cik Cah! :-)

shera said...

hot mama,

anda tertinggal sesuatu..

mungkin anda tetap cantik and bising seperti dulu? (cuma at 1 point cam mengah2 gak laa aku tgk ko nak ikut kitorg gelak) hehehehe..

take care darling..

copsss 6 mths? 3 bln lagi! omg!


~Shera darling! Woooww thanks for telling me that I'm still? (haha!) pretty & kecoh like before. Yeeeeeeee memang mengah-mengah kan kesian tak kat aku. A'ah 3 more months aku pun dah cuak ni!!!

Bile boleh jumpa lagi ni??


aien said...

Saye naek 13kg je mase pregnant. Berat yg ideal la kirenye :-)

Cube la tny doc bape dh berat baby gal tuh skang. Diorg bleh tau.

Mase saye 8 bulan pregnant, doc kate berat baby around 2.8kg, trus cuak. Makan pon control pastuh. Mkn nasik skali je sehari, hihi.

Nway, ase nye perot awk lebih besar compare ngan saye time 6 months pregnant :-)

Wish you all the best kakak!!

~ Saye dah naik 11kgs ni. Cuak gak baru 6 bulan setengah.. A'ah berat baby tak tanya pun kat doc, tunggulah checkup next month. Thanks for the wish, Ibu Mukhlis! Doakan semua baik-baik sahaja ye...

MadamSuraya said...

err ko mcm dah berbalik kpd imej thn 1 mu.hahaha =)

kak ipo aku by anytime this week bole bersalin.aku & dibah diassignkan utk jage die jumaat ni sbb parents n abg aku g UUM untuk konvo die.bole taakk kitorang ni ketakutaan di umoh.ouuwhh n one more berat baby die 3.5 kg time scan last week.very the big.

~ Hahaha oh Surayatul, itulah aku pon rasa gaks. Sebijik tak mcm gaya-gaya 1st year? Aku dah makin memberat dan membesar nak melawa sangat pun takde baju-baju cantik yang muat, baju aku kan semua kecik-kecik. Ni baju-baju pregnant semua Mak & Mama aku yg belikan.

Suraya & Dibot sila jaga kakak ipo korang baik2!!! Korang dah nak dapat anak sedara dah ni!!!


dey said...

mommymizah........
waaaaaaaaaaa glow gila...lain!!!!
ko da kena buatan en faiz...waaaah

~ Yana, series ke glowwww? hahahahaha..weh aku bakal merinduimuuuuu! Sila pastikan diri anda terkena buatan en Ariff secepat mungkin, boleh? :-)

ude said...

okla tuh mizah...berseri kata org.
hope everything is well.

~ Thanks Ude! InsyaAllah..doakan semuanya ok ye?

Anonymous said...

kak mizah,
sukenye tgk kamuuuuuu!!!!

i always love looking at preggie mammy.kalau jupa awak lagi (sblom bersalin) tlg jgn rasa rimas pulak ye ;)

ohhh saye nk preggie jugaaakkkk!! :P

~coffeeaddicts~

~Kak Kopi! Sukenyeeee kamu suke tgk kita!! Saya doakan kamu preggie jugak tak lame lagi, InsyaAllah. Berusahalah! :-)

athirah said...

Mizah mommy to be..

Eventho dah tembam sikit..tetap comel la kamu!

dan aku rasa ko nampak lain haritu sebab spec kamu!

hahaha..

btw, take care darling! syg ko.

Nanti jumpa lagi utk bagi crocs ye!

*hugs*

~My Athirah, aku tau yg aku tetap comel, hehehe..yerppp dah beberapa hari ni tak pakai lens sebab lens terkoyak, dah order tapi lom sampai-sampai lagi. Terpaksalah membawa imej mak-mak ke ofis. Sayang ko jugaks!! Rinduuuuuuuuu pleaseeeeeeeee...

..and yes, I can't hardly wait for the crocs too hehe..nanti jumpa kat Shah Alam lagi, boleh? ;-) Sila suruh Shera drive plak kali ni. Hihihi...

Aliza said...

mama mizah comel riang gembire...ehh...kawan2 aku yg pregnant sume start besa mdadak 7months++ ...normal laa neh...

~Auntie Ali, normal kan? tulah aku dah makin risau ni besar mane pulaklah nanti jadinya aku nanti..

eruncute said...

mummy miza...ye lor..kamu da cm emak2...but u look cute je...huuhhuu...take care ehk...:p

~Woow Auntie Erun lame gilerrrrrrr tak tinggal komen! Series la aku dah mcm emak-emak. Emak cute la ek? Hehehe.. :-)

2 comments:

miamelia said...

akak....hahaha~~
mengah yer...dr pintu HR ke lif no4 pown nak mengah2...huh!! hahaha

Fathiyah said...

TQ mizah..ko pon jaga diri elok2 ye..makan byk2..hehe..aku berangan gak perot aku akan bulat & comel cm ko..haha..tp blm msnya lagi..take care ya! :)