Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Lilypie

Tuesday, December 23, 2008

Random

Last weekend, I went back to Seremban again, since the husband went outstation (again) to north. I joined my family to Abah's family day in Paya Indah Wetland last Sunday (morning), dan telah berjaya mendekati dan bergambar dengan hippo yg besar giler depan mata dengan jarak kurang daripada 1 depa. I will put up the picture later.

Today is Kak Su's birthday. Kak Su is one of my colleague (yg agak selalu di enterframe di sini) cum kakak angkat saya yang comel. Last Sunday, dia ada buat birthday party for her baby, tapi kami tak dapat attend; pagi saya di Dengkil - tengahari di Shah Alam ke wedding Nafis & Raha - petang ke rumah ibu saudara di Keramat sebab nak visit Ucu baru pulang dari haji. Dah tua rupanya Kak Su ni..hehehe. Ni idola saya sebab dah anak tiga pun, badan maintain kecik lagi. Semoga saya berjaya menurut jejak langkah Kak Su. Hehehehehe...
Happy 3* th Birthday, Kak Su!! hehe..

Both of us were on leave yesterday, hubby just got back from Sg Petani the day before. I went for another checkup in the morning. And we were soooooo thrilled to see that our baby has grown bigger than ever!!! This time we could clearly see the head & body, the tiny hands & legs & the backbone. Rasa macam kagum sangat sebab akhirnya dah nampak jelas rupa bentuk baby kami!!! Alhamdulillah, the baby is in healthy condition. Saiz baby dah lebih kurang 8cm (over 3 inches!), dan bila doc ukur pun memang betul-betul dah 13 weeks. So nampaknya baby saya membesar dengan sepatutnya dan jayanya. :-) Oh tapi, berat saya menurun pulak 0.2kg dari last month = 47.8kg!! Tak sabar pulak nak tau gender baby. Encik husband kalau boleh nak baby boy. Saya tak kisah, boy ke girl, asal baby sihat & sempurna.

I really can't wait for this coming Friday, sebab kami akan roadtrip ke Kuala Terengganu! Dah lama tak jalan-jalan. I hope that we'll have a smooth & safe journey, insyaAllah.

Ok, till then.

7 comments:

kew_chop said...

bestnye dah nampak bentuk baby kamu itu. have a safe journey ok. 2nd tri ni elok jenjalan tapi kene selalu beringat. takpe, en hubby kan ade disisi kamu.

Nur Hamizah said...

a'ah kan mek, excitedlah dah nmpk bentuk baby betul2.insyaAllah aku akan sentiasa beringat-ingat jenjalan ni.aku akan pesan kat en hubby supaya menjaga diri aku sentiasa.

shera said...

weee...yeay!! xsabar jugaks!!

Nur Hamizah said...

yeay!! aku lagi x sabar jugaks!!

Anonymous said...

wawie mijah..ko dah berat dr aku la..haha.take care ok!aku lum dapat aura ko lagi ni...doa2kanlah yea

Nur Hamizah said...

puan umecharm!!! hehehe bukan aku mmg berat dari ko ke sebelum ni..insyaAllah aku akan meniupkan aura preknen ini bersama angin bayu supaya akan sampai ke tubuh ko.

teruskan berusaha bebeh! chaiyyokk!

Aisyalicious said...

hik hik another day whine puan mizah datang cik cah takde..sorry..

orang pon tak sempat jumpe ucu dan yang lain sebab kerja.

cik cah ngan en tunang pon tak dapat pegi wedding days raha and nafis on the same days.

Nanti puan mizah letakla gambar nak tengok.. tak sabarnye nak tengok baby kamu jugak puan mizah! ;)

Cik cah Aisya