Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Lilypie

Friday, December 12, 2008

Home alone (not) without my Rambo

I'm at my parents' place right now. My husband isn't around since Thursday evening - working outstation for the 2nd time ever in JB. He'll only be back on Sunday. Sedih sedih coz I'm missing him very much. And for 3 nights in a row, saya tidur malam tanpa teman di sebelah. Takpelah, saya tidur dengan baby berdua je. Hubby suggested that I go back to Seremban, for at least saya tak sesunyi di rumah sendiri. And luckily last night, Mama insisted Lina to accompany me at home, eventho I've told her earlier that I would be fine staying at home alone. Hehe. Sebenarnya dah cuak-cuak jugak tinggal sorang-sorang kat rumah tu, Awal-awal lagi dah pergi lock pagar grill semua.Lepas tu, makan nasi awal-awal & terus duduk melekat depan tv, taknak turun-turun lagi. Masa nak siap-siap solat Isya', Lina call cakap dah ada depan rumah. Nasib baik..hehehe.. :-)

Oh yes. Teringat komen dari Umie & Haida in the previous entry. Yeee, saya masih ingat memori indah kita (read: my Sedundun geng) pergi PD pakai gamble je dengan time weekendnya orang punya ramai dari satu hotel ke apartment kita mencari tempat berteduh buat sehari semalam. Akhirnya kita berjaya jugak dapat apartment di Ancasa Resort. Saya terus mencari-cari gambar di PD waktu itu, tapi sayang sekali sebab everything were in my broken hard disk. At last saya jumpa this one picture dalam email, gambar naik banana boat. Opss saya cover rambut-rambut semua org dengan wig, hehehe.
Wanie (ketua kumpulan), Umie, Addib, Aida, Mizah, Payat & Atin. Tiada di dalam gambar/ tidak dapat turut serta : Meon (ekzema..cian), Suraya (sudah mula mengajar di Poli Sabak)

Best sangat masa naik banana boat ni! Especially bila kena jatuh tengah-tengah laut tu. Boleh tak Payat dengan ada sorang tu yg tak tau berenang dah panik-panik macam nak tenggelam. (padahal pakai life jacket?). Umie; I still & will always remember foreverlah ketulusan hati budimu membawa orang yg tak tau berenang tu masuk ke dalam swimingpul yg dia memang dah tak jejak giler lah; tapi eksyen nak masuk jugak. Dan kamu memang satu-satunya orang yg aku kenali yg amat mahir dengan renangan kuak dog/gonggong. Waaaah rindu giler kamu semua, Sedundun geng!!

Nasib baiklah orang yg tak tau berenang tu kahwin dengan org yang sangat pandai berenang. :-)

Oklah. I'm sleepy & I'm waiting for the call from encik husband anytime now.

Tomorrow's plan : Meet-up dengan Shera Thirah CT Hana at Putrajaya then off together to Fadilah's wedding. Yeay!

6 comments:

Anonymous said...

hai puan mizah a.k.a ibu mengandung!!

hehhee..sangatttttttttt seronok jumpa tadi!!!!!!!!!!!! dah start rindu semuaaaaaa..huhuhuhuhu...


suka..huhuhu...borak2 & gelak2!!! best..best..

shera said...

mizah darling...

rindu jugaksssssssssssssss

syg korg sumeee!!!

Anonymous said...

i miss banana boat la..huhuhuhu..

nape gambar korang cantik giler posing atas banana boat??

Nur Hamizah said...

a'ah kan thirah cantek kan kitorang posing.hehehehe

Anonymous said...

kecik ati ngan mijah..mrajuk2..huhuhu
ko rasa ko ade terlupa sesape tak...korg slalu lupe kat aku..xpe sebaik aku bizi kije..xmo igt korg gak..(mrajuk dlm keadaan bz) :(

Nur Hamizah said...

hihihihiih.. ya ampun!!! ecahhhhku yg comel!! aku mmg termiss name kamu! alamak series gambar ko xde kt dlm ni je. :-) jgn majuk ok, my bad. muuaaahhhhhhhhss!